Κόλαφος για Μητσοτάκη οι αντιδράσεις στο βίντεο-διαφήμιση του εργασιακού νομοσχεδίου

Η παρουσίαση πριν μερικές μέρες από τον Κωστή Χατζηδάκη του εργασιακού νομοσχεδίου, το οποίο αλλάζει άρδην προς το χειρότερο τις εργασιακές σχέσεις, το συνδικαλισμό και περιορίζει το δικαίωμα στην απεργία, συνοδεύτηκε από ένα κυβερνητικό βίντεο που αναδεικνύει πόσο «το νέο εργασιακό νομοσχέδιο δίνει δύναμη στον εργαζόμενο».

Γράφει ο Μιχάλης Σιάχος

Το κυβερνητικό βίντεο ανέβασε και στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ελπίζοντας προφανώς στη… θεαματική υποδοχή του, με βάση και το πόσο τα κυρίαρχα ΜΜΕ πασχίζουν να πείσουν πόσο ευεργετικό είναι για τους εργαζόμενους το νομοσχέδιο Χατζηδάκη.

Δυστυχώς, όμως, οι αντιδράσεις και τα σχόλια κάτω από το βίντεο διέψευσαν πανηγυρικά τις πρωθυπουργικές προσδοκίες και ανέδειξαν πόσο μακριά από την κοινωνική πραγματικότητα βρίσκεται το πρωθυπουργικό επιτελείο.

Από τις 12 Μαΐου, οπότε και δημοσιεύτηκε το βίντεο, μέχρι και σήμερα στις 5 το απόγευμα το βίντεο έχει συγκεντρώσει συνολικά 9.600 αντιδράσεις, με τις αρνητικές να φτάνουν συνολικά το 77,8%.

Αντίστοιχου… ύφους είναι και τα 1.200 σχόλια, με τον αναγνώστη κυριολεκτικά να ψάχνει αρκετά για να βρει ένα θετικό και πραγματικά αξίζει τον κόπο να ρίξετε μια ματιά.

Μια απλή «βόλτα» αν κάνει κάποιος στη σελίδα του Κ. Μητσοτάκη στο Facebook, διαπιστώνει εύκολα ότι στις δημοσιεύσεις του οι αντιδράσεις και τα σχόλια είναι σχεδόν σε όλες μοιρασμένα ανάμεσα στα θετικά και τα επικριτικά, κάτι που, βέβαια, δεν συμβαίνει με το εργασιακό νομοσχέδιο.

Συνολικά οι αντιδράσεις κάτω από το βίντεο ήταν (μέχρι τις 5 το απόγευμα) 9.600, με τα «Like» να είναι μόλις 2.130. Το «έλεος» «κλίκαραν» 6.872 άτομα και το «χαχα» 598. Το σύνολο των αρνητικών αντιδράσεων είναι, δηλαδή, 7.740, διαμορφώνοντας ένα συντριπτικό ποσοστό.

Αναμφισβήτητα, ένα δείγμα της τάξης των 10.000 ανθρώπων, όπως εν προκειμένω, δεν είναι μικρό και αναδεικνύει μια γενική τάση κι ένα γενικό κλίμα που μόνο θετικό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί για το νομοσχέδιο Χατζηδάκη και τον ίδιο τον πρωθυπουργό που το… διαφημίζει με το κυβερνητικό βίντεο.

Επίσης, αναδεικνύει και το πεπερασμένο την «πλύσης εγκεφάλου» από τα κυρίαρχα ΜΜΕ και την κυβερνητικά προπαγάνδα. Η κοινωνία κουρασμένη και προ πολλού στα όριά της δεν πείθεται από τα «εξαπτέρυγα», ούτε από τις βαρύγδουπες και συνεχείς υπουργικές καταγγελίες για «ψεύτες», «αδαείς», «λαϊκιστές» κ.λπ.