ΕΦΚΑ: Προς αναζήτηση… υπαλλήλων για το 1555!

Η επικοινωνιακή διαχείριση έγινε και το τηλεφωνικό κέντρο εγκαινιάστηκε. Όμως, στον ΕΦΚΑ, μάλλον θα ψάχνουν για καιρό ώστε να βρουν τους κατάλληλους υπαλλήλους που θα το στελεχώσουν… Το πολυδιαφημισμένο 1555, δεν θα μπορέσει να πετύχει τους στόχους που έχουν τεθεί, αν οι υπάλληλοι του Φορέα, δεν συμμετάσχουν ενεργά. Στο πλαίσιο αυτό θεσπίζονται μέχρι και κίνητρα – bonus για να επιλέξουν οι εργαζόμενοι να ενταχθούν στην back office ομάδα του τηλεφωνικού κέντρου και να λύνουν τις απορίες και τα ερωτήματα του κοινού. Σχετική διαδικασία υποβολής αιτήσεων, ξεκίνησε εσωτερικά και θα ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίου.

Στόχος είναι να μετακινηθούν προς το τηλεφωνικό κέντρο τουλάχιστον 200 υπάλληλοι. Όμως οι ίδιοι, φαίνεται να ζητούν για να συμβεί αυτό, να έχουν διασφάλιση από τη διοίκηση του Φορέα, ότι θα απασχολούνται αποκλειστικά στο τηλεφωνικό κέντρο και όχι παράλληλα και σε άλλα πόστα. Επίσης, διεκδικούν να υπάρξει περίοδος επιμόρφωσης όσων επιλεγούν, αφού θα πρέπει να γνωρίζουν για να απαντήσουν στα σχετικά ερωτήματα, σχεδόν όλες τις διαδικασία λειτουργίας του ΕΦΚΑ (παροχές, έσοδα, απονομή συντάξεων, μητρώο). Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζουν και όλες τις ειδικές διατάξεις που ισχύουν ακόμα ανά πρώην Ταμείο, νυν διεύθυνση του Φορέα (πχ πρώην ΙΚΑ, πρώην ΟΑΕΕ, πρώην ΟΓΑ).

Σχετική επιστολή προς τους εργαζόμενους απέστειλε ο ίδιος ο διοικητής του ΕΦΚΑ, Παναγιώτης Δουφεξής. Επανέλαβε ότι στις πρώτες 100 ημέρες λειτουργίας, το 1555 δέχτηκε 400.000 κλήσεις πολιτών, από τις οποίες οι 280.000 αφορούσαν το υπερ – Ταμείο κύριας και επικουρικής ασφάλισης. Ο κ. Δουφεξής γνωστοποίησε ότι στόχος είναι οι περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές των υποκαταστημάτων, να καταργηθούν σταδιακά και έτσι το σύνολο των κλήσεων να περνάει υποχρεωτικά από το νέο τηλεφωνικό κέντρο. Έτσι, εκτιμάται ότι θα μειωθεί σημαντικά  ο φόρτος εργασίας στα υποκαταστήματα, για να μπορούν οι υπάλληλοι σε αυτά να επικεντρωθούν σε άλλα τρέχοντα και εξίσου σημαντικά θέματα που απασχολούν τους πολίτες.

Ο διοικητής του ΕΦΚΑ τόνισε στην επιστολή του ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική η υποστήριξη του 1555 από τους ίδιους τους εργαζόμενους. «Έχουμε θεσπίσει κίνητρα – bonus για τους εργαζόμενους εκείνους που απασχολούνται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Τηλεφωνικά του 1555, εφόσον επιτυγχάνουν ποσοτικούς στόχους επίλυσης ζητημάτων ασφαλισμένων», είπε χαρακτηριστικά. Ο κ. Δουφεξής υπογράμμισε ότι με αυτό το τηλεφωνικό κέντρο  θα βελτιωθεί τόσο το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών αλλά και οι συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων του Φορέα.